Magyarországon gyorsabban veszítenek értékükből az autók?
Magyarországon a 3 éves autók ára az eredeti vételárhoz képest átlagosan csupán 59 százalék, míg az unió többségében közel tíz százalékkal magasabb ez az érték.
Magyarországon a 3 éves autók ára az eredeti vételárhoz képest átlagosan csupán 59 százalék, míg az unió többségében közel tíz százalékkal magasabb ez az érték.
Egy meglepő történet az Egyesült Államokból.
Még mindig a német márkák uralják a használtan behozott autók piacát, azonban nagyon rákapcsolt tavaly a Hyundai és a Kia párosa, amik ráadásul sokkal fiatalabb autókkal szerepelnek a behozatali statisztikákban.
Ilyen a piac, most használtan is megérheti hétüléses autót venni. Eladóként persze megint más a helyzet.
A két legnépszerűbb típusra közel hárommilliószor kerestek rá negyed év alatt a legnagyobb használt autós oldalon.
Bezzeg az SUV-k, azok most használtan is jól tartják az árukat.
A magyar autópiacot egyértelműen a nyugati használt import hajtja már évek óta. Az utakon futó személygépkocsik átlagéletkora 14,5 év, a dízelüzemű kocsik aránya pedig 28 százalék. Így nem is meglepő - írja a G7.hu hírportál - hogy a népességhez képest Magyarországról évek óta messze a legtöbben keresnek rá a kettőstömegű lendkerék témakörre
Megtört a használtautó-piac lendülete az első három hónapban. Az elsődleges forrás, a használtimport jelentősen visszaesett a tavaly 24 százalékos növekedéshez képest.
Melyik középkategóriás modellnek a legjobbak a hibamutatói mostanság?
A forgalomban lévő autók csaknem 80 százaléka 10 évnél idősebb. A helyzet az, hogy miközben zajlik az elektromos autók forradalma, az átlag magyar autóhasználó járműve egyre régebbi.
Ha a divatossági faktort leszámítjuk, és hosszabb távra tervezünk, akkor az egyterű autók mindenképpen, amelyeknek az utóbbi időben lefele megy az ára, de átlag alatti mértékben drágulnak a kis- és miniautók is.
Hiába járhat akár letöltendő büntetés is az óratekerésért, a visszatartó ereje gyakorlatilag nulla.
Ezt szeretné elérni két szakmai szövetség, a Magyar Lízingszövetség és a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége (Gémosz).
Mind az újautó-importőrök, mind a legnagyobb használtautó-kereskedő cégek 10 százalékos növekedést várnak saját piaci szegmensükben az idei évre. A javuló pénzügyi mutatók mellett, a nagyon elöregedett autópark is hajtja a cseréket.
Az idén is rekordot döntött a használt autók behozatala. Várakozások szerint az év végéig 123 ezer importautó kerül az országba. Ez azt jelenti, minden ötödik, idén gazdát cserélő használt autó már külföldről érkezett. Miközben a belföldi adás-vételben az Opel és a Suzuki a favorit, addig az importban a Volkswagen és a Ford.
Bár nem vagyunk kifejezetten kabriós ország; nyáron túl meleg van, télen túl hideg a nyitott karosszériás autózáshoz, azért egyre többen keresgélnek ilyen járműveket is.
Az egyre idősödő autókínálat kezd érényesülni az árakban, amihez csatlakozik az erősebb forint és némi kereslet-visszaesés is.
Az árak a forintárfolyam romlásának és az illetéktörvény változásának köszönhetően nőnek.
A vagyonszerzési illeték januári bevezetése óta megdrágult import felfelé nyomta a belföldön kínált használt személyautók árát is.
Sokak számára a nyári életérzés egyik velejárója egy kabrió autó vezetése. Ennek is köszönhető, hogy nyár elejére ismét csúcsra ért a kabrió autók piaca.